Helt samma som 10 åriga fatmässigt men längre lagrad så inte lika rökig. Även starkare i procent. Salt från att torven är från islay, som ligger beläget vid vattnet. Lite tråkig, värt att smäcka till PX för någon krona extra nu på kampanj! Lagrad på bourbon fat som gör den lite torrare än PX en
Create Account
or
Sign in
to comment on this review